1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » 15 Mayıs İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Kim Elendi ? Konuk Jüri

15 Mayıs İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Kim Elendi ? Konuk Jüri

Posted by Acunn.com on 13 Mayıs 2015 Çarşamba

15 MAYIS CUMA / 22.30: İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ

İşte Benim Stilim’ de bu haftanın konuk jürisi Sinan Engin! Ayrıca Gecenin Performans Konuğu Grup Vitamin…





Yayın Tarihi : 15 Mayıs Cuma
Yayın Saati  : 22.30

Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le İşte Benim Stilim’e bu hafta Sinan Engin konuk jüri olarak, Grup Vitamin ise performans konuğu olarak yeni şarkıları ile eşlik ediyor.

Sinan Engin, haftanın konseptine uygun giyinmeye çalışan yarışmacılara yorumlar yaparken, Grup Vitamin seslendireceği şarkılar ile programa renk katacak.

Bu haftaki konsept; gelin olmuş gidiyorsun…  Gelinlikler ile podyuma çıkacak olan yarışmacılara Sinan Engin’in nasıl yorumlar yapacağı ise merak konusu…

İşte Benim Stilim'e veda eden isim 15/05/2015
İşte Benim Stilim'in 'Gelin olmuş gidiyorsun' konseptli gala gecesinde yarışmaya veda eden isim Cerem Güngüz oldu.



0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}