1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » 2015 Gülşen Bangır Bangır Şarkı dinle Mp3 İndir Şarkı Sözleri

2015 Gülşen Bangır Bangır Şarkı dinle Mp3 İndir Şarkı Sözleri

Posted by Acunn.com on 1 Mayıs 2015 Cuma

2015 Gülşen albümü, gülşen bangır bangır dinle, gülşen bangır bangır indir mp3 mobil mp3 Gülşen Bangır Bangır şarkı sözleri,Gülşen Bangır Bangır 2015 yeni albüm Gülşen Bangır Bangır



Yanım çok kalabalık sesin gelmiyor bağır
Müzik son ses bangır bangır
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağır
Haydi haydi saldır saldır

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin
Adın bensiz buralarda
Etkisiz elaman sıfır aldın

Yavrum kaldır kollarını
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana ben
Öptürcem bu evin yollarını

Yavrum kaldır kollarını
Teslim ol etrafın sarılı
Bunlar iyi günler sana ben
Göstercem kıvrak oyunlarımı


2015 Gülşen  Bangır Bangır Mp3 İndir


0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}