1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » 8 mayıs İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Kim Elendi ? Konuk Juri Kim

8 mayıs İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Kim Elendi ? Konuk Juri Kim

Posted by Acunn.com on 7 Mayıs 2015 Perşembe

8 MAYIS CUMA / 22.30: İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ

İşte Benim Stilim’ de bu haftanın konuk jürisi Işın Karaca!


Yayın Tarihi : 8 Mayıs Cuma
Yayın Saati  : 22.30

Işın Karaca’nın konuk jüri olarak eşlik ettiği, haftanın konseptine uygun giyinmeye çalışan yarışmacılar ve Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le İşte Benim Stilim!

Şarkıları ve güçlü yorumu ile programa katılacak olan Işın Karaca, haftanın konseptine uygun giyinmeye çalışan yarışmacılara yorumlar yapacak.

Ivana Sert’in Lyric Wawe Effect dansı yapacağı yarışmada konsept; yerli yabancı ikonlar…

Ekran başındakilere güzel giyinebilmenin tüyolarını verecek olan Işın Karaca’nın yarışmacılara nasıl yorumlar yapacağı ise merak konusu…

İşte benim stilimde 9 mayıs cuma günü akşamı eleme gecesinde elemeye şilen ve tümay kaldı.Jüri oyları ile Tümay İşte benim stilime veda eden isim oldu.

İşte Benim Stilim'e veda eden isim!
İşte Benim Stilim 8 Mayıs eleme gecesinde veda eden isim Tümay Tali oldu.




İşte Benim Stilim’de dün akşam eleme gecesinde bir yarışmacı daha yarışmaya veda etti. İşte Benim Stilim’de kim elendi sorusu dün yayınlanan bölüm ile cevabını buldu. İşte Benim Stilim eleme gecesi konuk jürisi Işın Karaca, gecenin konsepti ise “Unutulmaz Sanatçılar” idi. İşte Benim Stilim’e veda eden yarışmacı kim oldu?

İşte Benim Stilim, 9 Mayıs Cuma günü TV 8 ekranlarına eleme gecesi ile geldi. İşte Benim Stilim’de Işın Karaca, şarkılarıyla yarışmaya renk katarken İvana Sert yaptığı Lyric Wawe Effect dansı ile izleyenleri büyüledi. İşte Benim Stilim’de eleme gecesi tartışmalı sahnelere neden oldu. İşte Benim Stilim’de elenen Tümay Tali’nin kimse ile vedalaşmaması ise herkesi şok etti.

İŞTE BENİM STİLİM’DE ELEME ANI



İŞTE BENİM STİLİM’DE ELEŞTRİLERİN ODAĞI TÜMAY OLDU

İşte Benim Stilim’de tartışma ve eleştirilerin ardından Tümay, jüriden de tepki topladı. Tümay, Ivana Sert’ten 3, Uğurkan Erez’den 4, Nurella’dan 4, Işın Karaca’dan 4 ve Kemal Doğulu’dan 3 olmak üzere toplam 18 puan aldı.

İşte Benim Stilim eleme gecesinin finalinde jüriden en az puanı alan isim Şilan Makal oldu. Şilan ile beraber jürinin karşısına geçen isim ise tüm diğer yarışmacıların adını verdiği Tümay’dı..

 İŞTE BENİM STİLİM’DE BU HAFTA KİM ELENDİ?

İşte Benim Stilim eleme gecesinde jüri karar anında Tümay’ı eleştirmeye devam etti ve konuk jüri Işın Karaca dahil hepsi Tümay’ın adını verdi.

İşte Benim Stilim’den elenen Tümay yarışmacılardan hiç birine veda etmedi. Stüdyodan ayrıldığı sırada sadece Öykü Serter ve Uğurkan Erez ile vedalaşan Tümay Tali “Yarışmada sadece ikinizi sevdim” diyerek diğer İşte Benim Stilim jüri üyelerini ve yarışmacıları şok etti.


0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}