1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » 22 Mayıs İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Kim Elendi ?

22 Mayıs İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Kim Elendi ?

Posted by Acunn.com on 22 Mayıs 2015 Cuma

22 MAYIS CUMA / 22.30: İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ

İşte Benim Stilim’ de bu haftanın konuk jürileri;Deniz Akkaya ve Murat Başoğlu! Ayrıca Gecenin Performans Konukları;Reyhan Karaca, Emir ve Gülçin Ergül.

Yayın Tarihi : 22 Mayıs Cuma
Yayın Saati  : 22.30

Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le İşte Benim Stilim’e bu hafta Deniz Akkaya ve Murat Başoğlu konuk jüri olarak katılıyor.

Deniz Akkaya ve Murat Başoğlu, haftanın konseptine uygun giyinmeye çalışan yarışmacılara yorumlar yaparken, Reyhan Karaca, Emir ve Gülçin Ergül seslendireceği şarkılar ile izleyenlere eğlenceli dakikalar yaşatacak.

Bu haftaki konsept; kostüm partisi…

Ayrıca İvana Sert sergileyeceği Stick Pop Dans ile geceye renk katacak.

Özel kostümler ile podyuma çıkacak olan yarışmacılara Deniz Akkaya ve Murat Başoğlu’ nun nasıl yorumlar yapacağı ise merak konusu…





0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}