1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » Serdar Ortaç – Konuş Şarkı sözleri Mp3 İndir - Şarkı Sözü

Serdar Ortaç – Konuş Şarkı sözleri Mp3 İndir - Şarkı Sözü

Posted by Acunn.com on 9 Mayıs 2015 Cumartesi

SERDAR ORTAÇ - KONUŞ ŞARKI SÖZÜ

Güvendiğim dağlara kar yağdı
Yazık adını da sen koydun.
İyi oldu ayrıldık
Dahası beni kalbimden vurdun.
Sustum, bittim, durdum
Ama uzatmalar bitti
Gördüm gerçek neydi
Çek elini kalbimden
Konuş yüzüme konuş hata nerde
Kime yaradı sonuç
Biz ayrıldık
Benim adıma konuş önemliyse,
Neye yaradı bu iş
Biz ayrıldık

Serdar Ortaç – Konuş Şarkısı Mp3 İndir







0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}