1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » 2015 Hadise Yaz Günü Mp3 İndir Şarkı Sözleri

2015 Hadise Yaz Günü Mp3 İndir Şarkı Sözleri

Posted by Acunn.com on 28 Mayıs 2015 Perşembe

Hadise Yaz Günü şarkısı, Hadise Yaz Günü mp3 indir, Hadise Yaz Günü şarkı sözleri, Hadise Yaz Günü klibini izle, Hadise Yaz Günü 2015 hadise tavsiye albümü,mabil mp3,cep mp3






Hadise Yaz Günü Şarkı Sözleri


Kapımı çal, hadi kapımı çal.
Hazır ettim ben beni, geçir kendimden.
Hadi, hadi nefesim ol.
Zehirlendim, zehirlendim.

Turuncu bir ateş gibi sıcaksın
Aşkı kalbimi tutuşturan tek sen olacaksın.

Yaz günü yakar bu güneş, kavurur ya.
Kalbimi çalar bu deli, tadı aşk ya.
Geceye düşer yakamoz ışığında,
Beni al kollarına, sar, bırakma.

Yaz günü yakar bu güneş, kavurur ya.
Kalbimi çalar bu deli, tadı aşk ya.
Geceye düşer yakamoz ışığında,
Beni al kollarına, sar, bırakma.
Beni al kollarına, sar, bırakma.

2015 Hadise Yaz Günü Mp3 İndir


0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}