1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » Emir – Bi Ağla Şarkı Sözleri

Emir – Bi Ağla Şarkı Sözleri

Posted by Acunn.com on 27 Mart 2015 Cuma

Emir – Bi Ağla Şarkı Sözleri

Yola çıktım
Bir nefeste dinderemedim öfkemi
Geri döndüm soru bürünce
Kandıramadım kalbimi
Kendimden çok sevmiştim
Sensiz karaya vurdum sanki
Resimlerine baktım dün
Ağla bi ağla bi ağla
Anladım özlemişim
Ne zamandır görmeyi beklemişim
Heyecanlandım yine karşında
Anladım Özlemişim
Nedense gerçeği görmemişim
Senden uzakta bir dünya
Yokmuş aslında


Google'dan Gelen Aramalar:

emir bi agla sarki sozu
emir bi agla
emir bi agla sözleri
bi ağla sözleri
emir bi ağla şarkı sözleri
anladim özlemisim
bi agla
bi ağla şarkı sözü
emir bi agla dinle
emir bir agla


0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}