1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » Yeşim Ceren Bozoğlu O Hayat Benim dizisinden ayrıldı

Yeşim Ceren Bozoğlu O Hayat Benim dizisinden ayrıldı

Posted by Acunn.com on 19 Mart 2015 Perşembe

Başrollerini Keremcem, Ezgi Asaroğlu, Ceren Moray ve Sinan Albayrak gibi isimlerin paylaştığı dizi O Hayat Benim'den bir ayrılık haberi daha geldi.





Yeşim Ceren Bozoğlu'nun attığı tweet ile diziden ayrılacağını açıklayıp,ağır konuştu:
de Nuran gider,kavga biter.Kanımı canımı verdim,sizde gördünüz,izlediniz,ne çok sevdiniz,ne güzel söylediniz.Allah razı olsun..


HELAL ETMİYORUM HAKKIMI

Bozoğlu bir takipçisinin 'Mesele para mı? ' sorusuna da: 'ASLA para değil mesele. Ömrü hayatımda karar sebebim olmadı Şeytanın şerri,zalimin zulmü, ahlaksızın ahlakı.Helal etmiyorum hakkımı..' cevabını verdi.




0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}