1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » İşte Benim Stilim Bengü – Sahici Şarkı Sözleri

İşte Benim Stilim Bengü – Sahici Şarkı Sözleri

Posted by Acunn.com on 2 Nisan 2015 Perşembe

Bengü – Sahici Şarkı Sözleri

Doğdu içime ayrılacağın
Selamını aldım yalnızlığın
Bak da gözüme söyle yüzüme
Yakıştı mı bu haksızlığın

Kırsam döksem ne işe yarıyor
Almış bak başını yine gidiyor
Ben aşkı kurtarayım derken
Kalbim elden gidiyor

Yıkılır her gece üzerime dünya
Ben sandım sahici meğerse bir rüya
Gönlünü gönlüme, ömrünü ömrüme
Yazmıştım sildiler zorla


bengü sahici
sahici
yıkılır her gece üzerime dünya
Bengü sahici sözleri
yıkılır her gece üzerime dünya sözleri
yıkılır her gece üzerime dünya indir
bengü sahici indir
yikilir her gece uzerime dunya mp3
Yıkılır her gece
sahici bengü


0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}