1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » Bana Baba Dedi Yağmur Tanrısevsin Kimdir ?

Bana Baba Dedi Yağmur Tanrısevsin Kimdir ?

Posted by Acunn.com on 4 Nisan 2015 Cumartesi

BANA BABA DEDİ  (YAĞMUR TANRISEVSİN)
bana baba dedi  yağmur kimdir,  oyuncular, kaçak dizisindeki tülayı kim oynuyor, yağmur tanrısevsin yeni dizisi bana baba dedi, yağmur tanrısevsin bana baba dedi filmndeki rolü,yağmur tanrısevsin bana baba dedi dizisinde oğusan koçun sevgilisini canlandıracak

Yağmur Tanrısevsin bana baba dedi  dizisinde... Güneşi Beklerken dizisinde Melis'i canlandıran ve kaçak dizisinde yağmuru canlandıranYağmur Tanrısevsin artık Bana baba dedi dizisinde oynayacak. Yağmur Tanrısevsin bana baba dedi dizisinde oğusan koçun sevgilisinii canladıracak. Peki Bana baba dedi dizisindeki oğusan koçun seviglisi rolü nasıl bir karakter, Yağmur Tanrısevsin yeni dizisinde nasıl birisini oynayacak? İşte detaylar...

BANA BABA DEDİ DİZİSİ (YAĞMUR TANRISEVSİN) KİMDİR?







YAĞMUR TANRISEVSİN KİMDİR?
Yağmur Tanrısevsin Yaşı: 24
Yağmur Tanrısevsin Boyu: 166 cm
Yağmur Tanrısevsin Kilosu: 54 kg
Yağmur Tanrısevsin Göz Rengi: Kahverengi
Yağmur Tanrısevsin Saç Rengi: Kahverengi

Yağmur Tanrısevsin 24 Ağustos 1990 Mersin doğumludur. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Seramik-Cam Bölümü öğrencisidir. Ayrıca güzel oyuncu Boks, tenis, kayak, basketbol, heykel, resim ile ilgilenmektedir. Yağmur Tanrısevsin Güneşi Beklerken dizisinde canlandırdığı Melis Güzel rolü ile tanınmış ve izleyici tarafından beğenilmiştir.
Aynı dizide rol aldığı Kerem Bürsin ile aşk yaşamaktadır. İşte Yağmur Tanrısevsin rol aldığı diziler...
Yağmur Tanrısevsin'in Oynadığı Diziler:
2014 Kaçak dizisi Tülay
2013 Güneşi Beklerken dizisi Melis Güzel
2013 Aşk Ağlatır filmi Banu
2013 The Tragedy filmi Jennifer
2012 Pis Yedili dizisi Müge konuk oyuncu
2012 Adını Feriha Koydum dizisi Ece konuk oyuncu

2011 Kalbim Seni Seçti dizisi
Yağmur Tanrısevsin'in Fotoğrafları, Resimleri:











Yağmur Tanrısevsin kimdir, Yağmur Tanrısevsin yaşı kaç, Yağmur Tanrısevsin boyu kaç, Yağmur Tanrısevsin kaç doğumlu, Yağmur Tanrısevsin sevgilisi, Yağmur Tanrısevsin nereli, Yağmur Tanrısevsinin oynadığı diziler, Yağmur Tanrısevsinin oynadığı filmler, Yağmur Tanrısevsinin kilosu, Yağmur Tanrısevsin saç rengi, Yağmur Tanrısevsin yeni imaj, Yağmur Tanrısevsin bana baba dedi dizisi yeni hali, Yağmur Tanrısevsin yeni dizisi, Yağmur Tanrısevsin bana baba dedi dizisi yeni rolü,






0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}