1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » İşte Benim Stilim Linet - İncirler Şarkı Sözleri

İşte Benim Stilim Linet - İncirler Şarkı Sözleri

Posted by Acunn.com on 23 Nisan 2015 Perşembe

İşte Benim Stilim'de 24 nisan cuma günü eleme gecesinde bu haftaki konuk jüri üyesi linet oldu.Linet  incirler şarkısını seslendirerek geceye renk kattı. İşte Linetin işte benim sitlim deki elem gecesinde seslendirdiği inciler şarkısının sözleri


 Linet İncirler Şarkı Sözleri
Linet İncirler Şarkı Sözleri

Söz: İskender Külekçi
Müzik: Orçun Karamuk

Bu tuzlu meltem mi böyle genzimi yakan
Yoksa dokundu mu sarf ettiğin o sözler
Çökerken sahile gece sinsi bir duman
Birer birer uçurumdan atlar hevesler

Olacak şey miydi şimdi senin yaptığın
Onca işin gücün üzerine birde bu
Geçmiyor boğazımdan inanır mısın
Sen yokken ne ekmek nede bir yudum su

İncirler olana kadar kalsaydın bari
Onlarca sözden birini tutsaydın bari
Beni böyle habersizce alıp giderken
Bavuluna kalbimide atsaydın bari

Olacak şey miydi şimdi senin yaptığın
Onca işin gücün üzerine birde bu
Geçmiyor boğazımdan inanır mısın
Sen yokken ne ekmek nede bir yudum su

İncirler olana kadar kalsaydın bari
Onlarca sözden birini tutsaydın bari
Beni böyle habersizce alıp giderken
Bavuluna kalbimide atsaydın bari

İncirler olana kadar kalsaydın bari
Onlarca sözden birini tutsaydın bari
Beni böyle habersizce alıp giderken
Bavuluna kalbimi de atsaydın bari




0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}