1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk Kimdir ? boyu, kilosu, yaşı ve biyografisi

İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk Kimdir ? boyu, kilosu, yaşı ve biyografisi

Posted by Acunn.com on 2 Nisan 2015 Perşembe

Zeynep Öztürk İşte Benim Stilim yarışma programındaki yolculuğuna zor olsa da devam ediyor. Güzel yarışmacı son yaptığı açıklamalarla hayranlarını üzmüştü. İşte Benim Stilim yarışmacısı Zeynep Öztürk boyu, kilosu, yaşı ve biyografisi


Tv8 İşte Benim Stilim yarışmacılarından Zeynep Öztürk hakkında merak edilenleri sizin için araştırdık. Yarışmacılardan en dikkat çekenlerden birisi olan Zeynep Öztürk güzelliği ile ve giydiği kıyafetlerle en çok takip edilenlerden. Peki kimdir Zeynep Öztürk, işte detaylar…


ZEYNEP ÖZTÜRK KİMDİR?

İşte Benim Stilim yarışmacılarından Zeynep Öztürk 31 yaşındadır. Etilerde yaşayan yarışmacının kendine ait Etiler’de butiği vardır ve yarışmadaki kıyafetleri buradan giyiniyor. Güzel yarışmacı yüzük kullanmayı çok sevdiğini söylüyor. Zeynep Öztürk’ün hayali ise iyi bir modacı olmak. Yarışmadan kazandığı parayla işine yatırım yapmak istiyor. Vücudunu beserhaber.com bu haberi kopyalayıp kaynak göstermeyendne davacı olabilir beğendiğini söyleyen yarışmacı daha önce burun estetiği yaptırmış.



31 yaşındaki Zeynep Öztürk eskiden çok fazla kıyafet aldığını ve çok alışveriş yaptığı için annesiyle tartıştığını, butik açtıktan sonra rahatladığını söylüyor.


İlerde iyi bir modacı olmak isteyen Zeynep Öztürk , yarışmadan kazandığı para ile yatırım yapmak niyetinde. Vücudunda beğenmediği bir yer olmadığını söyleyen Zeynep Öztürk kendine fazlasıyla güveniyor. Bunu da İşte Benim Stilim galasında Müslüm Gürses kılığına girerek gösterdi.

İşte Benim Stilim jürisinden bir çok kez yıldız almayı başaran Zeynep Öztürk , sakin görünümüne karşın son bölümde yaşattığı krizle salladı. İşte Benim Stilim Melisa Şahin ‘in başbelası olan Nihal ile tartışan Zeynep Öztürk ‘elenmek istiyorum’ diyerek ortalığı ayağa kaldırdı. Nur Bozar ‘ın taktiğine başvuran Zeynep Öztürk inanılmaz bir kavga çıkarıp stüdyoyu da terketti.



İşte Benim Stilim GERİ DÖNDÜ

Olay yaratan kavganın ardından yayına geri dönen Zeynep Öztürk ‘e Nazlı Hamarat laf çakmaktan geri durmadı. Zeynep Öztürk ise ‘Az önce parladığım anım gibi kendimi hiç öyle görmedim. Kendime şaşırdım. Nasıl bir çığırından çıkarmaysa o derece oldu” dedi.

Bu söz üzerine Nazlı Hamarat “Gerçekler ortaya çıktı. Yüzüne takmaya çalıştığın masken az önce indi. Herkes gerçek yüzünü gördü” diyerek laf vurdu. Nazlı Hamarat ‘ın “İşte Benim Stilim ‘den gitmek için kendisini kışkırttığını” söyleyen Zeynep ‘Sen bir söylesene çorbacı da ne dedin” diyerek tepki verdi.


0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}