1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » 24 Nisan Cuma İşte Benim Stilim Kim Elendi ? - Konuk Jüri Üyeleri

24 Nisan Cuma İşte Benim Stilim Kim Elendi ? - Konuk Jüri Üyeleri

Posted by Acunn.com on 23 Nisan 2015 Perşembe


24 Nisan iste benim stilim eleme gecesi, bu hafta iste benim stilim kim elendi, bu tarz benim tv8 kim elendi, 24 Nisan kim gitti iste benim stilim, tv8 iste benim stilim eleme gecesi kim konuk,tv8 işte benim stiim yarışması 24 Nisan eleneni kim oldu tv8 elenen isim kim işte benim stilim 24 Nisan elenen isim kim oldu kim elendi 


24 NİSAN CUMA / 22.15: İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ

İşte Benim Stilim’de 24 nisan cuma Eleme Heyecanı!Bu Kez Konsept: Yaza Merhaba Partisi! Sürprizlerle Dolu Eleme Gecesinin Konuk Jüri Üyesi Linet...




YAYIN TARİHİ : 10 Nisan Cuma
YAYIN SAATİ  : 22.15

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi’nde; İvana Sert sergilediği “Pop Dans” ile geceye renk katacak.İşte Benim Stilim’in bu hafta yapılacak eleme gecesinin konuk jüri üyesi; Linet...

Linet, yapacağı yorumlar ile programa renk katarken, izleyenlere keyifli dakikalar yaşatacak. Linet sevilen şarkıları ile geceye renk katacak.

13 yarışmacı eleme gecesinde elenmemek için mücadele ederken, giysileriyle sürprizler yapacaklar. Gecenin konsepti ise “Sahnenin Yıldızı ”. Sahne kıyafeti ile ekrana gelecek olan yarışmacılar jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacak, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşanacak.

 “İşte Benim Stilim Eleme Gecesi” Nur Yerlitaş, İvana Sert, Linet, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le 24 Nisan Cuma akşamı saat 22.15'de TV8 ekranlarında.


 İşte Benim Stilim 24 nisan elenen kim olacak?




24 NİSAN ELEME GECESİNDE EN AZ PUANI ALAN BÜŞRA EYEN SİRAL İLE YARIŞMACILARIN İSMİNİ SÖYLEDİĞİ .SİNEM UMAŞ ELEMEYE KALDI.

Jüri oyları ile .BÜŞRA EYEN SİRAL elendi... İşte 24 nisan jüri oyları...
24 Nisan Jüri kim gitsin dedi...
  • NUR YERLİTAŞ, BÜŞRA" elensin dedi
  • İVANA SERT, "SİNEM UMAŞ" elensin dedi
  • KEMAL DOĞULU, BÜŞRA EYEN SİRAL 'e lensin dedi
  • UĞURKAN EREZ, "SİNEM UMAŞ" elensin dedi
  • LİNET, "BÜŞRA" elensin dedi




0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}