1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » 10 Nisan Cuma İşte Benim Stilim Kim Elendi ? - Konuk Jüri Üyeleri

10 Nisan Cuma İşte Benim Stilim Kim Elendi ? - Konuk Jüri Üyeleri

Posted by Acunn.com on 9 Nisan 2015 Perşembe

10 Nisan iste benim stilim eleme gecesi, bu hafta iste benim stilim kim elendi, bu tarz benim tv8 kim elendi, 10 Nisan kim gitti iste benim stilim, tv8 iste benim stilim eleme gecesi kim konuk,tv8 işte benim stiim yarışması 10 Nisan eleneni kim oldu tv8 elenen isim kim işte benim stilim 27 mart elenen isim kim oldu kim elendi


10 NİSAN CUMA / 22.15: İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ

İşte Benim Stilim’de Yeni Sezonun ilk Eleme Heyecanı!Bu Kez Konsept: Sahnenin Yıldızı! Sürprizlerle Dolu Eleme Gecesinin Konuk Jüri Üyesi Esra Erol...


YAYIN TARİHİ : 10 Nisan Cuma
YAYIN SAATİ  : 22.15

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi’nde; İvana Sert sergilediği “Pop Dans” ile geceye renk katacak.İşte Benim Stilim’in bu hafta yapılacak eleme gecesinin konuk jüri üyesi; Esra Erol...

Esra Erol, yapacağı yorumlar ile programa renk katarken, izleyenlere keyifli dakikalar yaşatacak. Gökhan Keser ve Nihan Çilesiz sevilen şarkıları ile geceye renk katacak.

13 yarışmacı eleme gecesinde elenmemek için mücadele ederken, giysileriyle sürprizler yapacaklar. Gecenin konsepti ise “Sahnenin Yıldızı ”. Sahne kıyafeti ile ekrana gelecek olan yarışmacılar jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacak, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşanacak.

 “İşte Benim Stilim Eleme Gecesi” Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le 10 Nisan Cuma akşamı saat 22.15'de TV8 ekranlarında.


 İşte Benim Stilim 10 nisan elenen kim olacak?



10 NİSAN ELENEN "DUYGU BARAZİ" OLDU...



u>10 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM JÜRİ KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ
  • Nur Yerlitaş: "Neda Poursaeıd" gitsin dedi
  • İvana Sert: "Neda Poursaeıd" gitsin dedi
  • Kemal Doğulu: "Duygu Barazi" gitsin dedi
  • Esra Erol: " Duygu Barazi" gitsin dedi
  • Uğurkan Erez: " Duygu Barazi" gitsin dedi

NEDA ELEMEYE KALAN İLK İSİM OLDU...
10 nisan akşamı eleme gecesinde jüriden en az puanı alan NEDA elemeye kalan ilk isim oldu. İkinci ismi ise yarışmacılar belirledi... Yarışmacılar DUYGU ismini söyledi ve DUYGU elemeye kalan ikinci isim oldu...
10 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILAR KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ
  • Elçin Kayadibi: "DUYGU" gitsin dedi
  • Ezgi Ünal: "SİMA" gitsin dedi
  • Serpil Gülşah Yılmaz: "DUYGU" gitsin dedi
  • Cerem Güngüz: "DUYGU" gitsin dedi
  • Mihriban Akgül: "SİMA" gitsin dedi
  • Duygu Barazi: "SİMA" gitsin dedi
  • Sinem Umaş: "DUYGU" gitsin dedi
  • Büşra Eyen Siral: "SİMA" gitsin dedi
  • Sima Şerafetinova: "DİDEM" gitsin dedi
  • Tümay Tali: "SİMA" gitsin dedi
  • Didem Ezgi Akın: "DUYGU" gitsin dedi
  • Şilan Makal: "DUYGU" gitsin dedi 
İşte Benim Stilim yeni eleme gecesi 10 nisan cuma akşamı yayınlandı. Yeni sezonun ilk eleme gecesinde sahnenin yıldızı sensin konsepti ile ekrana geldiler. Konuk jüri olarak eleme gecesinde Esra Erol yer aldı. Ayrıca geceye şarkıları ile Gökhan Keser ve Nihal Çilesiz geceye renk katacak...



İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI


  1. İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi Şenel 
  2. İşte Benim Stilim Ezgi Ünal
  3. İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz
  4. İşte Benim Stilim Cerem Güngüz
  5. İşte Benim Stilim Mihriban Akgül
  6. İşte Benim Stilim Duygu Barazi
  7. İşte Benim Stilim Sinem Umaş
  8. İşte Benim Stilim Büşra Eyen Siral
  9. İşte Benim Stilim Sima Şerafetinova 
  10. İşte Benim Stilim Tümay Tali
  11. İşte Benim Stilim Didem Ezgi Akın
  12. İşte Benim Stilim Şilan Makal
  13. İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd

İŞTE BENİM STİLİM ELENEN YARIŞMACILAR

İşte Benim Stilim DUYGU BARAZİ - 10 Nisan 2015 tarihinde elendi.



kim elendi iste benim sitilim, tv8 iste benim sitilim kim gitti 10 Nisan, ibs tv8 eleme gecesi, iste benim stilim Gökan Özen 10 Nisan, iste benim sitilim eleme gecesi puanlar,ilk elen isim3. sezon ilk elenen isim kim oldu


0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}