1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » İşte Benim Stilim Gökhan Keser İnlerim Allah Şarkı Sözleri

İşte Benim Stilim Gökhan Keser İnlerim Allah Şarkı Sözleri

Posted by Acunn.com on 10 Nisan 2015 Cuma

10 Nisan cuma günü işte benim stilim eleme gecesinde konuk olan Gökhan Keser inlerim allah şarkısıyla sütüdyoyu şenlendirdi,



Gökhan Keser – İnlerim Allah Şarkı Sözleri

Eni konu seni bir dikişte içtim
Hepi topu dizlerimin üstüne çöktüm
Gel dedim gelmedin vay canına buz gibi
Gezmedim tozmadım beklemişim saf gibi
Hafife alma beni nerelerden geçtim
Neler neler gördüm
Kuzuyu kurttan ayıramazsın
Kız seni yerler ah
Gözünün yaşına bakmazlar
Kız seni bitirirler ah
Buralar böyle güzele bakarlar
Durulurlar mı Ah
Ay dolunay vay beni vay
İNLERİM ALLAH


0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}