1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » 3 Nisan Cuma İşte Benim Stilim Kim Birinci Oldu ? - Konuk Jüri Üyeleri

3 Nisan Cuma İşte Benim Stilim Kim Birinci Oldu ? - Konuk Jüri Üyeleri

Posted by Acunn.com on 2 Nisan 2015 Perşembe


3 Nisan Büyük Final Kim kazandı Zeynep Öztürk mü Emel Özkızıltaş mı  İşte Benim Stilim 2. sezon galibi oldu. SMS’de kim önde. Bengü Dinle acunn
03 Nisan iste benim stilim final gecesi, bu hafta iste benim stilim final gecesi , bu tarz benim tv8 kim elendi, 3 nisanbirinci kim oldu iste benim stilim, tv8 iste benim stilim kazanan kim oldu konuk,tv8 işte benim stiim yarışması 3 nisan birinci olan isim oldu tv8 birinci olan isim kim işte benim stilim 03 Nisan 2. sezan kazanan kim oldu kim kazandı.birinci olan yarışmacı büyük para ödülü sahibi kim kazandı



3 NİSAN CUMA / 20.00: İŞTE BENİM STİLİM BÜYÜK FİNAL

İşte Benim Stilim’de Büyük Final Gecesi Bu Kez Konsept:İşte Benim Stilim Gala Gecesi! Sürprizlerle Dolu Büyük Final Gecesinin Konuk Jüri Üyesi Bengü...



YAYIN TARİHİ : 3 Nisan Cuma
YAYIN SAATİ  : 20.00

“İşte Benim Stilim” Büyük Final ile bu hafta birincisini belirliyor. Birincinin belli olacağı büyük final gecesinde TV8 izleyicileri yeni yarışmacıları da tanıyacak.

İşte Benim Stilim Büyük Final’de; İvana Sert sergilediği “Material” dansıyla geceye renk katacak.İşte Benim Stilim’in bu hafta yapılacak “Büyük Final” gecesinin konuk jüri üyesi; Bengü...

Bengü, şıklığı ve yorumları ile programa renk katarken, seslendirdiği şarkıları ile izleyenlere keyifli dakikalar yaşatacak. Büyük Final gecesinde birinci olmak için mücadele eden, yarışmacılar, gecenin konsepti olan “İşte Benim Stilim Gala Gecesi” konsepti ile jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacak, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşanacak.

Final gecesinde birinciliğe ve hayallerine kavuşan isim kim olacak?“İşte Benim Stilim Büyük Final” Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le 3 Nisan Cuma akşamı saat 20.00'de TV8 ekranlarında.


İşte Benim Stilim finalinde 3 nisan 2014 cuma akşamı İlbilge Uzun, Nazlı Hamarat, Emel Özkızıltaş, Zeynep Öztürk ve Çiğdem Çelik sahneye çıktı. Finalde ilk olarak bir yarışmacı elendi. Elenen isim İlbilge Uzun oldu. Jüden en az puanı alan Nazlı Hamarat ile yarışmacıların belirlediği İlbilge Uzun elemeye çıktı ve jüri İlbilge Uzun'u eledi. Nazlı Hamarat, Emel Özkızıltaş, Zeynep Öztürk ve Çiğdem Çelik SMS oylamasına çıktı...

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ EMEL ÖZKIZILTAŞ OLDU...









SMS Oylaması sona erdi ve SMS oylama sonuçlarına göre en az oyu alan Çiğdem Çelik dörüncü, Nazlı Hamarat üçüncü oldu. Zeynep Öztük ve Emel Özkızıltaş finale kaldılar...
1.EMEL ÖZKIZLTAŞ


2.ZEYNEP ÖZTÜRK


3.NAZLI HAMARAT


4.ÇİĞDEM ÇELİK

iste beni


03 Nisan Cuma Günü İşte Benim Stilim'de Finale kalan yarışmacılar



  • İLBİLGE UZUN
  • ZEYNEP ÖZTÜRK
  • EMEL ÖZKIZILTAŞ
  • NAZLI HAMARAT
  • ÇİĞDEM ÇELİK






  • YILDIZ PUANI, 1 PUAN
  • JÜRİ PUANI, 3 PUAN, 2 PUAN ve 1 PUAN
  • SMS PUANI 3 PUAN, 2 PUAN ve 1 PUAN


  • Hafta içinde en fazla yıldız alan yarışmacı 1 Puan almış olacak.
    Jürinin en çok beğendiği yarışmacı 3 Puan, ikinci sıradaki ise 2 Puan, en az beğenilen ise 1 Puan
    SMS oylamasında en fazla sms alan yarışamacı 3 Puan, ikinci sıradaki ise 2 Puan, en az beğenilen ise 1 Puan
    Bu puanlama ile en fazla puanı alan yarışmacı birinci olacak...


    3 nisan iste benim stilim birinci kim oldu, 3 nisan sms iste benim stilim, 3 nisan sms birincisi kim oldu iste benim stilim, 3.4.2015 iste benim stilim finalinde kimler var


    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Son Yazılar

    Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

    Blogger tarafından desteklenmektedir.

    Blog Arşivi

    .comment-content a {display: none;}