1. Ktunnel Yasaklı Sitelere Giriş - Türkiye'nin En Sevilen Sitesi


    Yasak Sitelere Giriş w-ktunnel
    Ücretsiz Yasak Sitelere Giriş W-Ktunnel
    En çok kullanılan yasak sitelere giriş w-ktunnel
Home » » 1 Mayıs İşte Benim Stilim Kim Elendi ? Eleme Gecesi - Konuk Jüri

1 Mayıs İşte Benim Stilim Kim Elendi ? Eleme Gecesi - Konuk Jüri

Posted by Acunn.com on 29 Nisan 2015 Çarşamba

1 MAYIS CUMA 22.15: İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ

İşte Benim Stilim’ de bu haftanın konuk jürisi Mahmut Tuncer!

Yayın Tarihi : 1 Mayıs Cuma
Yayın Saati  : 22.15

İşte Benim Stilim’de Mahmut Tuncer reklam filminde oynadığı “Baba” karakterini canlandıracak.

Canlı performansları ile programa katılacak olan Mahmut Tuncer, müzik hayatına başladığı ilk şarkıyı İşte Benim Stilim programında söyleyecek ve reklam filminde oynadığı “Baba” karakterini canlandıracak. Müzik hayatı boyunca yaşadığı anıları da programda paylaşacak olan Mahmut Tuncer, Nur Yerlitaş’  a bir kuş hediye edecek.

İşte Benim Stilim’ de yarışmacılar haftanın konseptine en uygun kıyafetleri giyecek, jüriden en yüksek puanı almaya çalışacaklar. Bu haftaki konsept; bir zamanlar…60-70-80-90’lı yıllar…

Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le İşte Benim Stilim bu Cuma TV8’de!

İşte Benim Stilim'e veda eden isim belli oldu!


Ekranların en sevilen moda programı İşte Benim Stilim yine muhteşem bir gala gecesine sahne oldu. Konuk jüri üyesi Mahmut Tuncer'in renk kattığı gala gecesinin sonunda ise yarışmaya veda eden isim Elçin Kayadibi oldu.



Elemeye eliçin ve Tümay kaldı.

Jüri Üyeleri Kim gitsin dedi oylar şöyle

Mahmut Tuncer Elçin gitsin dedi
Nurella  Tümay Gitsin dedi
Uğurkan Erez Elçin Gitsin dedi
Kemal Doğulu Tümay gitsin dedi

İvana Sert Elçin gitsin dedi.






0 yorum:

Yorum Gönder

Son Yazılar

Survivor All Star Sms Oy Sıralaması

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Arşivi

.comment-content a {display: none;}